- Nadzór na techniczną infrastrukturą budynków (konserwacje, przeglądy, naprawy)
- Koordynacja, planowanie, przygotowywanie harmonogramów zadań
- Współpraca z firmami zewnętrznymi
- Dbanie o wysoką jakość wykonywanych prac
- Prowadzenie właściwej dokumentacji technicznej i projektowej
- Analizy ewentualnych usterek, działania prewencyjne
- Optymalizacja kosztów dotyczących eksploatacji oraz napraw
- Kontrola gospodarki odpadami w firmie
- Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji z zakresu ochrony środowiska
- Wykształcenie techniczne (preferowane kierunki: budownictwo, automatyka, robotyka, mechatronika, elektryka, energetyka, inżynieria środowiska)
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w podobnym obszarze, preferowane firmy produkcyjne
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- Znajomość Prawa Budowlanego, przepisów BHP i PPOŻ
- Dodatkowymi atutami będą Uprawnienia SEP grupy 1 i 3 D+E
- Znajomość programu AutoCad, pakietu Office
- Prawo jazdy kat.B
- Właściwa organizacja pracy, sumienność, dokładność, samodzielność, zdolność analitycznego myślenia i zmysł techniczny
- Interesującą pracę w dużej stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- Niezbędne przeszkolenie,
- Rozbudowany pakiet benefitów
Cechy oferty pracy
Stanowisko | specjalista |
Creative Center (nr agencji 1681) to firma doradztwa personalnego obecna na rynku ogólnopolskim od ponad dziesięciu lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne oraz szkoleniowe dla Klientów korporacyjny...
- Przygotowanie analizy kosztów, rentowności, kluczowych wskaźników.
- Udział w opracowywaniu i monitorowaniu budżetów, prognoz i planów.
- Koordynacja zamknięcia miesiąca i odpowiedzialność za raportowanie wyników.
- Analiza dotycząca wszelkich luk między budżetem a realizacją, prognozą i realizacją.
- Współpraca z innymi działami w celu uzyskania danych niezbędnych do sprawozdawczości zarządczej.
- Kalkulacja i analiza cen sprzedaży oraz kosztów produkcji, kosztów standardowych i ich coroczna aktualizacja.
- Dostarczenie dokumentacji i wyjaśnień dla audytu wewnętrznego i zewnętrznego, analiza niezgodności w celu usunięcia wszelkich zidentyfikowanych problemów lub wątpliwości.
- Wykształcenie wyższe, preferowane: finanse, rachunkowość, ekonomia.
- Przynajmniej 3 lata doświadczenia w obszarze controllingu w firmie produkcyjnej.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Excel.
- Doświadczenie w pracy w SAP.
- Znajomość ARIBA, AS400 czy umiejętność programowania VBA będą dodatkowym atutem.
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej na rynku pozycji
- Niezbędne narzędzia pracy
- Umowę o pracę
- Benefity i premie do wynagrodzenia zasadniczego
Cechy oferty pracy
Stanowisko | specjalista |
Creative Center (nr agencji 1681) to firma doradztwa personalnego obecna na rynku ogólnopolskim od ponad dziesięciu lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne oraz szkoleniowe dla Klientów korporacyjny...
- Kontrola nad optymalnym wykonywaniem priorytetowych celów firmy na różnych poziomach
- Udział w przygotowaniu i realizacji strategii firmy w obszarze operacyjnym
- Ocena ryzyka i implementacja koncepcji biznesowych odpowiadających modyfikacjom na rynku
- Wkład w przygotowanie polityki personalnej z uwzględnieniem systemu motywacyjnego nastawionego na efektywność i osiąganie KPI
- Nadzór nad pracą podległych działów
- Realizowanie celu związanego ze stałym zawodowym rozwojem pracowników
- Odpowiedzialność za jak najlepszy wizerunek firmy
- Dbałość o utrzymywanie optymalnych relacji z istniejącymi kontrahentami i budowanie współpracy z nowymi podmiotami
- Bardzo dobra umiejętność posługiwania się językiem angielskim
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wiedza z zakresu e-biznesu
- Dodatkowym atutem jest doświadczenie w firmie z obszaru dystrybucji oraz handlu
- Umiejętność implementacji systemów zarządzania przez cele
- Nastawienie na osiąganie optymalnych celów, wysoka umiejętność myślenia analitycznego
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- Umowę o pracę lub umowę na zasadzie B2B w firmie o ugruntowanej pozycji
- Służbowy samochód
Cechy oferty pracy
Stanowisko | Manager |
Creative Center (nr agencji 1681) to firma doradztwa personalnego obecna na rynku ogólnopolskim od ponad dziesięciu lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne oraz szkoleniowe dla Klientów korporacyjny...
Dla naszego Klienta – dużej firmy z branży BPO, poszukujemy osoby na stanowisko:
Lider zespołu w Dziale Rachunkowości Detalicznej
Miejsce pracy: Łódź Zadania:- koordynowanie pracy zespołu – optymalizacja wykonywanych obowiązków po wcześniejszym ustaleniu ich zakresu, wsparcie merytoryczne, nadzór nad realizacją zadań i ich rozliczanie
- aktywność w obszarach reorganizacji oraz usprawnień
- kontrola nad właściwym przepływem informacji między podległym zespołem i kierownictwem
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
- minimum 3-letnie doświadczenie w dziale księgowości lub finansów
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- wiedza z obszaru prawa podatkowego oraz bilansowego
- doświadczenie w kierowaniu zespołem
- znajomość języka angielskiego będzie atutem
- bardzo dobra organizacja pracy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Pracę na pełen etat
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Przyjazne środowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Ponadprzeciętny pakiet benefitów
Cechy oferty pracy
Stanowisko | leader |
Creative Center (nr agencji 1681) to firma doradztwa personalnego obecna na rynku ogólnopolskim od ponad dziesięciu lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne oraz szkoleniowe dla Klientów korporacyjny...