- Profesjonalne, aktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach
- Organizowanie spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych
- Prowadzenie i koordynowanie kalendarza spotkań
- Nadzór i organizacja pracy recepcji, nadzór oraz organizacja pracy personelu pomocniczego, dbałość o przepływ materiałów biurowych, dbałość o pomieszczenia biurowe oraz wygląd sal konferencyjnych
- Sporządzanie sprawozdań, protokołów i prezentacji
- Przygotowanie i redagowanie dokumentów oraz prowadzenie korespondencji dla Członków Zarządu
- Nadzór nad terminowym i prawidłowym przepływem dokumentów, przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji, w tym dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Dbałość o wizerunek firmy i biura
- Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Samodzielność i wysoka motywacja do pracy
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole
- Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Rozbudowany pakiet benefitów, m. in. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dopłaty do obiadów, szkolenia branżowe i językowe
Cechy oferty pracy
Stanowisko | specjalista |
Creative Center (nr agencji 1681) to firma doradztwa personalnego obecna na rynku ogólnopolskim od ponad dziesięciu lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne oraz szkoleniowe dla Klientów korporacyjny...
- Przygotowywanie analiz wyników finansowych
- Badanie i kontrola inwestycji
- Udział w procesie budżetowania
- Przygotowywanie forecastów
- Sporządzanie analiz biznesowych poprawiających efektywność
- Ocena danych i wyników operacyjnych oraz przygotowywanie rekomendacji
- Udział w definiowaniu i implementacji polityki w zakresie controllingu
- Analiza dotycząca wszelkich luk między budżetem a realizacją, prognozą i realizacją
- Wykształcenie wyższe, preferowane: finanse, rachunkowość, ekonomia
- Przynajmniej 5 lat doświadczenia w obszarze controllingu w międzynarodowej firmie produkcyjnej
- Wiedza z zakresu sprawozdawczości finansowej, znajomość międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Excel
- Doświadczenie w pracy w systemie SAP
- Rozwinięte umiejętności analizowania danych, wyciągania wniosków i przygotowywania syntezy
- Dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, elastyczne godziny pracy
- Możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania nowych doświadczeń
- Benefity (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej Rodziny, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe)
- Warunki do samodzielnej i kreatywnej pracy
Cechy oferty pracy
Stanowisko | specjalista |
Creative Center (nr agencji 1681) to firma doradztwa personalnego obecna na rynku ogólnopolskim od ponad dziesięciu lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne oraz szkoleniowe dla Klientów korporacyjny...
- Przygotowanie, kompletowanie, weryfikacja i dekretacja dokumentów księgowych
- Wymiarowanie dla celów rachunkowości zarządczych dokumentacji kosztowej
- Bieżące wsparcie dla pracowników w zakresie faktur i rozliczeń
- Wystawianie faktur, faktur korygujących i innych dokumentów księgowych
- Kontrola i monitorowanie terminowego wpływu należności od klientów
- Uzgadnianie kont i sprawdzanie rozbieżności oraz rozwiązywanie problemów dotyczących rozliczeń
- Przygotowywanie raportów i zestawień
- Współpraca z biurem rachunkowym, wsparcie w działaniach dotyczących zamknięcia miesiąca
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia, matematyka)
- Co najmniej trzyletni staż pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Doskonała organizacja pracy własnej
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność
- Odporność na stres, komunikatywność, rzetelność
- Stabilne i bezpieczne warunki zatrudnienia- umowa o pracę
- Benefity pozapłacowe
Cechy oferty pracy
Stanowisko | specjalista |
Dla mojego Klienta – firmy o ugruntowanej pozycji, leadera w swojej branży – szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń Miejsce pracy: Łódź Zadania: Przygotowanie, kompletowani...
- Samodzielne prowadzenie postępowań regresowych w sprawach majątkowych i osobowych na podstawie przepisów m.in. kodeksu cywilnego, ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych oraz ustawodawstwa zagranicznego
- Przygotowywanie pozwów
- Prowadzenie sprawy na etapie sądowym w tym reprezentacja na rozprawach
- Przekazywanie spraw do prowadzenia przez komornika
- Weryfikacja dokumentacji i ustalanie zasadności dochodzenia roszczeń regresowych
- Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami
- Przygotowanie dokumentacji związanej z windykacją należności regresowych
- Monitorowanie spłaty należności
- Wykształcenie wyższe prawnicze bądź pokrewne
- Znajomość przepisów prawa cywilnego i ubezpieczeniowego
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu postępowań regresowych lub likwidacji szkód
- Samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, elastyczne godziny pracy
- Możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania nowych doświadczeń
- Benefity (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej Rodziny, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe)
- Warunki do samodzielnej i kreatywnej pracy
Cechy oferty pracy
Stanowisko | specjalista |
Dla naszego Klienta – Kancelarii Prawnej, firmy z obszaru usług prawnych i finansowych o ugruntowanej pozycji, leadera w swojej branży, szukamy osoby na stanowisko: Specjalista ds.